ВОЛОДИМИР КОРОЛЕНКО. СЛІПИЙ МУЗИКАНТ

 Вітаю тебе на уроці!

 ПРОВЕДИ ЕКСПЕРИМЕНТИ



Уяви світ навколо себе, заплющивши очі.

Послухай спів пташок, звуки природи, 

розмову людей поруч.



*Що ти відчуваєш, коли сприймаєш навколишній світ

тільки за допомогою звуків?

**Поміркуй, чого тобі не вистачало в цей момент?


 

Так живе головний герой твору Володимира Короленка

«Сліпий музикант» - він тільки чує світ, але не бачить його.

І саме музика надихає його на життя і досягнення успіху.

 

ПРОЧИТАЙ ПОВІСТЬ

у підручнику на с.128-138

(тисни на посилання)

 


або ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕОПОВІСТЬ (тисни на слово)

 


УСНО ПОМІРКУЙ НА ЗАПИТАННЯМИ

*Зверни увагу, як виховували хлопчика батьки 

і його дядько?


*Як ти вважаєш, чому дядько Максим

обрав більш «жорсткий» спосіб виховання,

незважаючи на ваду його здоров’я?

*Як ти розумієш слова Максима Яценка:

«У нього немає очей,

згодом не буде ні рук, ні ніг, ні волі…»


*Який музичний інструмент 

припав до душі Петра більше?


**Чому він все ж таки обрав піаніно?


*Навіщо Петро жив у монастирі,

подорожував із сліпими кобзарями?

**Що він встиг зрозуміти за цей час?


ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ

про історію народної пісні (тисни на назву)


*Як ти вважаєш, що допомогло Петру досягнути успіху

і стати відомим музикантом?


**Чого навчила тебе 

життєва історія Петра Попельського?


ЗГАДАЙ, ЯК ВИХОВУВАЛА ПЕТРА МАТИ 

ТА ЙОГО ДЯДЬКО МАКСИМ


***Запиши, що робили дорослі

для виховання хлопчика?

Що було спільного в їх діях?



Виконану роботу 

надсилай у вайбер/телеграм 0661173116

або додай ДЗ у щоденник.


Бажаю успіху!

Чекаю цікавих думок!

Немає коментарів:

Дописати коментар